Więcej
    Komentarze
    ale wjazdy sa po staremu do miasta czego chcecie po co jezdzic to jest dla tranzytu a nie dla was do jazd probnych czy czego
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Po ostaniej , niedawnej , jeździe do Kielc , myślę o zagrożeniu majowego terminu. A przecież zimy prawie nie było...
    @lech 111 obwodnica zachodnia Radomia i odcinek Młodocin-granica województwa to dwie różne inwestycje.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A co z dojazdem do miasta z węzła Radom Zachód? Czy województwo planuje chociaż tę inwestycję? Przy okazji, czy rozważania jest zmiana nazwy węzła Wolanów na Radom-Wolanów? Węzeł ten zapewni najszybszy dojazd z obwodnicy do centrum miasta, planowana nazwa nie dość, że w ogóle tego faktu nie sygnalizuje to wręcz wprowadza w błąd, kierując uwagę przyszłych użytkowników trasy na niewiele znaczące miasteczko, zamiast na Radom, do którego ruch będzie ten węzeł w olbrzymiej większości obsługiwał.
    @jf94 Poczytałem trochę archiwalnych artykułów i wynika z nich, że kiedy ustalano w 2007 roku przebieg obwodnicy to władze miasta zgodziły się na propozycję GDDKiA żeby trasa biegła dalej od miasta, ale dyrekcja obiecała lepszy dojazd do trasy z Radomia. Na obietnicach jak widać się skończyło bo pomiędzy początkiem, a końcem trasy będzie tylko jeden sensowny węzeł. Co ciekawe miasto początkowo chciało poprowadzić nowy ślad DW740 na północ od obecnego przebiegu tej drogi. Byłoby to bardziej sensowne, bo taka trasa łączyłaby się z Wernera, a nie z Maratońską jak jest w obecnych planach (przez co Maratońska ma być ulicą na którą zjeżdżać będzie się ruch z dwóch węzłów - przypominam jak "przyszłościowy", wąski wariant miasto wybrało na przedłużenie Maratońskiej, czyli biegnącą w polu ul. NSZZ Solidarność :D). Co więcej w pierwotnym układzie rozmieszczenie węzłów byłoby bardziej równomierne (obecnie są dwa węzły bardzo blisko siebie). Z tym przebiegiem nie zgadzały się władze Zakrzewa (argumenty w stylu, że blisko jest szkoła czy stacja uzdatniania wody) i GDDKiA przyjęła ich propozycję (na południe ob obecnej DW740). Jednak wójt Zakrzewa zapomniał, że na zaproponowanym przez niego przebiegu są jakieś zabytkowe drzewa i Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich znalazł idealną wymówkę żeby nie budować trasy - od kilku lat nic się nie dzieje w sprawie jej powstania, trzeba chyba zmienić przebieg :D Jak widać każdy po trochu przyczynił się do aktualnej sytuacji...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0