Na prawie 15-kilometrowym odcinku trwają intensywne prace przy przebudowie drogi ekspresowej S7. Według zapisów umowy z nowym wykonawcą ma on być gotowy dopiero wiosną 2024 roku. GDDKIA chce by wcześniej zapewnić jego przejezdność, tak by połączyć ekspresowe odcinki S7-ki Warszawy i z Grójca. Wykonawcą robót jest Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o. Wartość kontraktu to 510,5 mln zł brutto. Odcinek będzie miał dwie jezdnie po dwa pasy ruchu. Węzły drogowe powstają w Antoniowie, Złotokłosie i Tarczynie Północnym. Oprócz tego drogowcy budują 11 wiaduktów, 6 mostów, kładkę dla pieszych nad drogą ekspresową, 11 przejść dla małych zwierząt, 7 przejść dla małych zwierząt zespolonych z ciekiem, 3 przejścia dla płazów zespolonych z przepustem.
REKLAMA
GDDKiA
1 z 6
Budowa ekspresowej trasy S7 na odcinku Lesznowola - Tarczyn
GDDKiA
2 z 6
Budowa ekspresowej trasy S7 na odcinku Lesznowola - Tarczyn
GDDKiA
3 z 6
Budowa ekspresowej trasy S7 na odcinku Lesznowola - Tarczyn
GDDKiA
4 z 6
Budowa ekspresowej trasy S7 na odcinku Lesznowola - Tarczyn
GDDKiA
5 z 6
Budowa ekspresowej trasy S7 na odcinku Lesznowola - Tarczyn
GDDKiA
6 z 6
Budowa ekspresowej trasy S7 na odcinku Lesznowola - Tarczyn
Nie wiem co pismak miał na myśli, a zamieszczona mapka chyba jest nieaktualna, bo odcinek S7 Tarczyn - Grójec jest już oddany do użytku, a omawiany odcinek nie został wyróżniony. Wcześniej - to znaczy kiedy... ..
Wszystkie komentarze
Nie, teraz obrazki wystarczą
..