Klaudia Markiewicz - kolekcja ''Vice City''
Kolekcja: Kolekcja 'Vice City' powstała pod wpływem inspiracji kultową komputerową grą akcji Grand Theft Auto: Vice City, wyprodukowaną i wydaną przez Rockstar Games w 2002 roku. Akcja gry toczy się w fikcyjnym, tytułowym mieście, wzorowanym na Miami lat osiemdziesiątych.
Materiały prasowe
Klimat gry kolorystyka, ścieżka dźwiękowa, styl ubierania się bohaterów, ścisłe powiązania z designem i stylem życia ?80 stały się głównym wpływem projektowym.
Materiały prasowe
Kolor w kolekcji odgrywa najważniejszą rolę - stosowany jest na dużych powierzchniach, w zestawieniach color blocking. Faktura podkreśla kolorystykę, wydobywa jej głębię - często ukazując dwuwymiarowość.
Materiały prasowe
Formy są wyważone, zgeometryzowane. Asortymenty pojawiają się warstwowo - każdy z nich jest elementem samym w sobie i integralną częścią całości. W kolekcji zastosowano grube, mięsiste tkaniny i dzianiny (wełna, skóra, dwustronne dzianiny, ręcznie tworzone na drutach i na szydełkarkach płaskich dzianiny lureksowe i fakturalne) oraz dla kontrastu - lekkie, półprzezroczyste materiały (szyfon, lureks, cienkie, delikatne tkaniny).
Materiały prasowe
Ze względu na unikatową technikę rękodzieła kolekcja jest unikatowa. ''Vice City'' stanowi hołd dla lat 80?, przetwarzając ich charakter i wprowadzając go w nowoczesne, współczesne realia.
Materiały prasowe
Projektant: Studentka pierwszego roku studiów magisterskich na Wydziale Tkaniny i Ubioru ASP w Łodzi - specjalizacja projektowanie ubioru.
Materiały prasowe
Wszystkie komentarze