Fot. archiwum
Monika Kinas i Anna Badeńska są specjalistkami ds. administracji w ING w Radomiu. Pracują razem już bardzo długo, są zgranym i sprawdzonym duetem. Panie zajmują się obsługą biura, nadzorują przepływ dokumentów między centralą a oddziałem, są też kompetentne w sprawie informatycznej obsługi oddziału.
- Nasze kompetencje jak najbardziej mijają się ze stereotypowym pojęciem sekretarki. Musimy się tak naprawdę znać na wszystkim. Zajmujemy się sprzedażą ubezpieczeń, więc nazewnictwo dokumentów, raportów, oferty jak najbardziej muszą być nam znane - opowiada Anna Badeńska.
Panie zajmują się również obsługą klienta. - Ludzie są różni, ale mamy wysoki próg odporności na stres, radzimy sobie. Pod tym kątem też jesteśmy szkolone, klient ma być zadowolony - dodaje ze śmiechem pani Anna.
A czy zdarzają się zabawne sytuacje z klientami, petentami? - Ludzie bardzo często przekręcają nazwiska, kojarzą w bardzo dziwny sposób. Ostatnio przyszedł klient, który upierał się, że był umówiony z panem, który ma wąsy i nazywa się Zupa. Agent wąsów nie ma i nazywa się Barszcz - opowiada Monika Kinas.
Jakie cechy powinna posiadać dobra sekretarka? - Musi być dokładna, uśmiechnięta, cierpliwa i wyrozumiała. W naszym przypadku również posiadać wiedzę o całej firmie, o wszystkich jej produktach - wyjaśnia pani Monika.
Wszystkie komentarze