Więcej
    Komentarze
    Budowa radomskiego tramwaju była by o wiele bardziej sensowna niż lotniska. Ale przecież nie ma możliwości załapania się na dofinansowanie a po za tym te wszystkie plany mają 35 lat!!! To zamierzchła przeszłość!!! Ciągłe rozpamiętywanie przeszłości to forma odreagowania kompleksów radomian. Popatrzmy w przyszłość. Za chwilkę debata o wydzieleniu Warszawy z Mazowsza. Tu jest pole do wykorzystania energii lokalnych społeczników. Tu trzeba zaangażować radomskich posłów i senatorów. To jest tu i teraz, to dzieje się i trzeba działać!!!! Pilnie!. Od tego może zależeć o wiele więcej! Jeśli Radom został by siedzibą władz województwa szanse na takie projekty jak tramwaj będą o wiele większe. Działajmy w tej sprawie RAZEM!!!!
    już oceniałe(a)ś
    13
    3
    Beznadziejne są te plany. Dlaczego? Bo szerokim łukiem omijają ścisłe centrum. Tramwaj jeżeli miałby powstać powinien przecinać Żeromskiego lub nawet fragmentarycznie nią jechać.
    @roe91 omijają centrum, bo inaczej wyglądały wtedy priorytety komunikacyjne Radomia. Tramwaj miał jeździć blisko dużych przedsiębiorstw, bo tam waliły tłumy ludzi. Dla przypomnienia: takie przedsiębiorstwa były kiedyś w Radomiu. I była praca.
    już oceniałe(a)ś
    11
    2
    jf97 - czyżby lechujarek pod przykryciem ? Na to wygląda.
    @traper08 Bez wątpienia lechujarek albo jasiokowalczykover. Albo trzecie wcielenie tego samego gostka. Zdradza go to, że polemizuje z samym sobą.
    już oceniałe(a)ś
    6
    1
    @traper08 Rzeczywiście pod przykryciem. Poprzedni jego nick od razu wskazywał na osobę chorą psychicznie.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Tramwaje powinny przez centrum jeździć trasą: Dowkontta, Poniatowskiego, pl. Dworcowy, Traugutta, Piłsudskiego, pl. Konstytucji, Focha, pl. Jagielloński (tam gdzie teraz stoi szkaradny biurowiec i pawilon kwiaciarek), Kelles-Krauza, Pileckiego, Chrobrego. A nie żadnymi opłotkami pomiędzy szkołą a oficynami.
    @jf94 Żeby nie było, da się z sukcesem pogodzić zabytkową zabudowę, wąskie ulice i strefę deptaka: - Bordeaux (tutaj w strefie śródmiejskiej tramwaj zasilany jest z akumulatorów - nie ma potrzeby rozwieszania trakcji): citytransport.info/Digi/4995a.jpg - Brno (tramwaj na deptaku, ulica na szerokość przypomina Żeromskiego (zabytkową część): hampage.hu/trams/brno/img_6690.jpg - Nicea (tramwaj płynnie wkomponowano w plac miejski (analogia do naszego pl. Konstytucji), tu również nie ma trakcji): www.barrysbest.net/OminousWeather/images/TramPlaceMassena0828200701.jpg Świetną byłoby też przeprowadzenie tramwaju (II lini, wschód-zachód) częściowo przez Żeromskiego (na odcinku od placu Konstytucji do placu Kazimierza). Wtedy plac Konstytucji mógłby odżyć - dzisiaj zadbana jest tylko jego wschodnia cześć. Na zachód od placu nie ma życia.
    już oceniałe(a)ś
    6
    2
    Myślę że przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań w sprawie tramwaju, trzeba zapytać o zdanie największego autorytetu wszech dziedzin życia, ks biskupa, który rozsądzi czy tramwaj w Radomiu nie obraza uczuć religijnych "dużej grupy" mieszkańców miasta. Oczywiście trzeba też ustalić kwotę pokropku i zarobki Duszpasterstwa Miejskiego Transportu Szynowego bo może się okazać że kwoty będą nie do uniesienia przez budżet .
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    Litości z tym tramwajem w Radomiu, plissss Trafnie ktoś swego czasu skomentował - pierwsza nitka powinna biec od lotniska na Sadkowie do Krychnowic. A przy tym może niech miasto na tą inwestycje jeszcze zadłuży się w jakiejś firmie specjalizującej się w szybkich pożyczkach :) Może ma ktoś jakieś inne, ciekawsze propozycje na ożywienie naszego miasta?
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    Długo jeszcze będziecie mielić ten temat? Ileż można? I tak uj z tego będzie (oby).
    już oceniałe(a)ś
    0
    1