Więcej
    Komentarze
    Głupota... może lepiej zacząć od edukacji pieszych, rowerzystów...uczyć młodzież, żeby przy przechodzeniu przez ulicę nie skupiać się na telefonach komórkowych i innych rozpraszaczach,.. rowerzyści także nie znają podstawowych zasad ruchu drogowego..a kierowcy...no cóż - kultura niejednokrotnie pozostawia wiele do życzenia... A może wystarczyłoby trochę zwykłej, ludzkiej życzliwości.. zrozumienia i ostrożności po każdej ze stron!
    już oceniałe(a)ś
    17
    7
    Najgorsze jest to, że wielu kierowców nie stosuje się do strefy 30. Nie ustępują pierwszeństwa jeżdżąc na pamięć i są zdziwieni że ktoś im zwraca uwagę, nie stosują się do ograniczenia prędkości.
    @wr40 Zgadzam się. Nieznajomość zasad ruchu na skrzyżowaniach równorzędnych wśród radomskich kierowców jest porażająca. połowę z nich należałoby wysłać na kursy doszkalające. I gwarantuję też, że gdyby postawić tam kilka patroli drogówki to w dwa trzy wystarczą, żeby mieli wyrobiony miesięczny limit wystawionych mandatów
    już oceniałe(a)ś
    5
    1
    Skrajny debilizm, tak jak na Miłej, gdzie na 500 metrach zrobiono 5 wyniesień i do tego wszystkie schrzanione, ten kto odebrał ulicę powinien siedzieć w kryminale. Dębski pojedź tam po deszczu to zobaczysz co się dzieje a nie będziesz gadał głupoty. Czas już wywalić tę ekipę, dość psucia radomskich ulic.
    @lucjan88888 I bardzo dobrze, że zrobiono... Miła to lokalna, osiedlowa uliczka - dotychczas wielu kierowców tam znacznie przekraczało prędkość lub urządzało sobie "skrót". Ja tam z tymi wyniesieniami nie mam problemu po deszczu, a dla pieszych i rowerzystów jest dużo bezpieczniej. Tym bardziej, że tuż obok jest Chrobrego dla ruchu samochodowego "międzydzielnicowego"
    już oceniałe(a)ś
    8
    7
    @edus No tak widziałem, jak jedziesz z wózkiem ze złomem, dlatego nie masz problemu.
    już oceniałe(a)ś
    5
    9
    Niestety pozostałości Kosztowniaka jeszcze funkcjonują w radomskim życiu publicznym i gospodarczym niszcząc dorobek pokoleń. Chyba nadszedł czas na chirurgiczne cięcie i pozbycie się tych szkodników pochowanych w Urzędzie Miasta i innych spółkach samorządowych.
    już oceniałe(a)ś
    7
    3
    Tylko niech to będzie "Tempo 30" a nie "Tempo 10". Bo wyniesień na wielu ulicach nie da się, bez uszkodzenia zawieszenia, pokonać z prędkością większą niż 10 km/h.
    już oceniałe(a)ś
    8
    4
    Progi i 30 ok., ale te równorzędne skrzyzowania to chyba nie bardzo. Autobusy będą się zatrzymywać przy każdym skrzyżowaniu. Czas jazdy raczej nie zachęci do korzystania z nich. Co ma dać zrównanie Wyszyńskiego z Sienkiewicza? Takie uliczki robi się jednokierunkowe z możliwością jedynie prawoskrętu. Korki murowane :/
    już oceniałe(a)ś
    10
    6
    Zderzenia samochodów, potrącenia pieszych i rowerzystów w latach 2007-2014 na ulicach, które zostaną objęte strefą TEMPO 30 : Sienkiewicza: 116 zdarzeń Piłsudskiego: 80 zdarzeń Mickiewicza: 62 zdarzeń Moniuszki: 57 zdarzeń Wyszyńskiego: 11 zdarzeń Prusa: 6 zdarzeń
    już oceniałe(a)ś
    6
    5
    Potrącenia pieszych i rowerzystów w latach 2007-2014 na ulicach, które zostaną objęte strefą TEMPO 30 : Sienkiewicza: 16 potrąceń pieszych, 3 potrącenia rowerzystów Piłsudskiego: 9 potrąceń pieszych, 4 potrącenia rowerzystów Moniuszki: 7 potrąceń pieszych Mickiewicza: 6 potrąceń pieszych, 2 potrącenia rowerzystów Wyszyńskiego: 3 potrącenia pieszych, 1 potrącenie rowerzysty Prusa: 1 potrącenie pieszego
    @pitagor Poproszę dla kontrastu o statystyki potrąceń pieszych przez rowerzystów na deptaku na Żeromskiego.
    już oceniałe(a)ś
    6
    4