Urząd Miejski ogłosił konkurs na ustawienie w holu magistratu automatu do robienia zdjęć. Ma to być ułatwienie dla osób, które przyjdą do urzędu złożyć wnioski o wydanie dokumentów, w których wymagane są fotografie
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Urządzenie do automatycznego robienia zdjęć do dowodów osobistych, prawa jazdy i paszportów ma stanąć w holu na parterze Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 53. Magistrat poszukuje firmy, która wstawiłaby je tam na trzy lata. Stawka wywoławcza czynszu najmu to 145,71 zł netto plus podatek VAT. Jedynym kryterium oceny ofert będzie właśnie wysokość zaproponowanego czynszu za wynajem około półtora metra kwadratowego powierzchni. Urząd na oferty czeka do 31 lipca 2019 roku do godz. 12. Więcej informacji można zdobyć pod numerami telefonów: 48 36 20 639 oraz 48 36 20 733.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    VOz48SMnkpcnD8gM9bSKf8/lJrYWxppSNV4bZjo6IHY=