12 tys. zł podstawowego przychodu oraz dodatkowe 3 tys. zł miesięcznie przez pierwszych sześć miesięcy. Prowadzenie Żabki to nie tylko atrakcyjny system rozliczeń, to wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu i najlepsza okazja do rozwoju zawodowego.

U coraz większej liczby osób budzi się duch przedsiębiorczości. Własna firma to, według Polaków, szansa na wyższe zarobki. I to one najbardziej kuszą do pójścia na swoje.  Z przeprowadzonego w 2018 roku raportu Global Entrepreneurship Monitor (GEM) wynika, że ponad 20 proc. Polaków planuje otworzenie własnej firmy w ciągu najbliższych trzech lat, co jest drugim, po Macedończykach wynikiem w Europie.

Siła sprawdzonego konceptu

Aspirujący przedsiębiorcy boją się o powodzenie swojego biznesu, nie są pewni swojej sytuacji finansowej oraz przyszłych dochodów. Z pomocą przychodzi dobrze działający model franczyzowy i współpraca ze stabilnym partnerem. W ramach oferty franczyzowej, otrzymuje się nie tylko sprawdzony koncept i know-how znanej marki, ale i pomoc we wszelkich codziennych formalnościach, także z zakresu reklamowo-marketingowego. Rozwój firmy opartej na franczyzie daje poczucie bezpieczeństwa i gwarantuje pewne przychody na start. To bardzo ważny aspekt dla przyszłych przedsiębiorców, którzy muszą się zmierzyć z bardzo wymagającym rynkiem i wieloma formalnościami. 

Atrakcyjne przychody

Przy tym franczyza pozwala czerpać bardzo atrakcyjne dochody. Zależą one od konceptu. Żabka, która otwarcie komunikuje o warunkach współpracy i modelu rozliczeń z franczyzobiorcami, gwarantuje każdemu przedsiębiorcy 12 tys. zł podstawowego przychodu oraz dodatkowe 3 tys. zł miesięcznie przez pierwszych sześć miesięcy. Żabka, w porównaniu z innymi konceptami, nie wymaga dużego wkładu finansowego. Aby prowadzić sklep sieci, wystarczy dysponować kwotą 5 tys. zł. Pieniądze przeznaczane są na zakup kasy fiskalnej, koncesji, obsługę księgową i pokrycie pierwszych kosztów pracowniczych. Całość inwestycji związanej z uruchomieniem nowego punktu pokrywa natomiast sieć: wynajmuje lokal, zapewnia wyposażenie i zatowarowanie, logistykę, wsparcie IT oraz materiały marketingowe.

Materiały partnera
Materiały partnera Żabka

Rozwój biznesowy

Franczyzobiorca Żabki uzyskuje pomoc także na dalszym etapie działalności. Przykładem jest aplikacja frappka. Umożliwia ona monitoring biznesu z poziomu telefonu. Dotyczy to zarówno rozliczeń, stanu sprzedaży oraz wiedzy na temat otwarcia i zamknięcia kas. Tego typu rozwiązania pomagają franczyzobiorcom w zarządzaniu ich placówkami oraz oszczędzają czas. Dzięki aplikacji franczyzobiorcy mogą monitorować wyniki sprzedaży w swoich placówkach, szacować przychody czy przeglądać rozliczenia finansowe.

Nowoczesne narzędzia oraz wsparcie merytoryczne sprawiają, że prowadzenie Żabki to prawdziwa szkoła biznesu. – Współpracuję z siecią już od kilku lat i z perspektywy czasu mogę śmiało powiedzieć, że Żabka daje ogromne możliwości rozwoju biznesowego. Sieć zapewnia bezpieczeństwo i jest pewnym, stabilnym partnerem biznesowym. Najbardziej doceniam to, że sieć nie stoi w miejscu. Cały czas się rozwija i otwiera na potrzeby klienta. Nowe promocje, oferty specjalne, nowa jakość. Sieć w 2016 roku rozpoczęła remodeling placówek, nasze sklepy zmieniły się nie do poznania! Niezaprzeczalnym plusem jest również to, że sieć zapewnia nam wsparcie partnerów ds. sprzedaży, w ciężkich chwilach nigdy nie zostajemy pozostawieni sami sobie – mówi Karolina Nowakowska, franczyzobiorczyni Żabki z Radomia. 

Tysiące franczyzobiorców

Żabka przyciągnęła już tysiące franczyzobiorców. Obecnie pod jej szyldem funkcjonuje ponad 5,6 tys. placówek, prowadzonych przez blisko 4 tys. przedsiębiorców. W tym roku do sieci dołączy 600 nowych sklepów. Chętni na ich prowadzenie, mogą cały czas się zgłaszać. Żabka poszukuje osób zaangażowanych, które są otwarte i szybko się uczą. Żyłka przedsiębiorcy jest dla sieci ważniejsza niż zasobność portfela, stąd tak niski wkład finansowy wejścia we franczyzę.

Proces rekrutacji jest kilkuetapowy. Rozpoczyna się od kontaktu telefonicznego. Kandydat zapraszany jest następnie na spotkanie informacyjne, na którym dowiaduje się o zasadach działania spółki i uzyskuje odpowiedzi na nurtujące pytania. Na kolejnym etapie przyszły franczyzobiorca spotyka się z menedżerem sprzedaży. Po pozytywnym przejściu tego etapu, kandydat przechodzi przez cykl szkoleń teoretycznych i praktycznych odbywających się w sklepach trenerskich. Po tym okresie obie strony podpisują umowę i franczyzobiorca rozpoczyna działalność w sieci, dołączając tym samym do blisko 4 tys. przedsiębiorców w całej Polsce.

Materiały partnera
Materiały partnera Żabka

Michał Olszewski poleca
Czytaj teraz
Więcej
    KzQIsTfdPjmUDztSvWdQjRfMvrg634XeCr/hFEGMH3I=